Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:30:11+01:00
1. Ciało człowieka chłodzi się przez pocenie. Pot to 99 % wody, reszta to sole mineralne. Pocenie się to naturalny mechanizm, który gwarantuje utrzymanie prawidłowej temp ciała.
2009-11-15T13:08:50+01:00
Woda w zyciu człowieka odgrywa bardzo wazna rolę. nawadnia nasz organizm. woda schladza nasz ogranizm i nie doprowadza dzięki temu do nadmiernego podwyższenia temperaturay podczas duzego wysiłku. Woda przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej poprzez wydzielaniu potu. woda jest też nośnikiem wydzielanych toksyn. bo czym bardziej ciało jest nawodnione tym wiecej oddaje wypocin a co za tym idzie. - z organizmu wydzielane sa związki toksyczne.