Odpowiedzi

2009-11-15T12:33:26+01:00
34 osoby
820 zł
820 zł * 2 % = 16,4 zł
820 zł + 16,4 zł = 836,4 zł
Nowy pracownik otrzyma 836,4 zł
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:34:25+01:00
Pula pieniędzy na wygrodzenie przed przyjęciem nowego prac. to 820*34=27 880

100%=820
+2%
102%=x
x=820*102/100= 836,40 zł.- to srednia płaca po zatrudnieniu nowego prac.
Można też ją wyliczyć tak: 820*2% = 16,40; 820+16,40 = 836,40 zł.

Teraz jest 35 pracowników, wiec cala pula wynosi:
35*836,40= 29 274 zł
pk-pp=wn (pula końcowa minus pula poczatkowa = wynagrodz. nowego)
29 274-27 880=1394 zł.
2 5 2
2009-11-15T12:58:19+01:00
34 os = 820 zł
35 os = 836.4 zł

34 * 820 =27 880 zł
35 * 836.4 = 29 274 zł
29 274 - 27 880 = 1 394zł

wynagrodzenie nowego pracownika wynosiło 1 394 zł

2 5 2