Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:37:28+01:00
Jelito ma duzą powierzchnie chłonną ponieważ zbudowane jest z nabłonka walcowatego ktory zaopatrzony jest w rzeski ktore to posiadają mikrokosmki ktore to zwiększają powierzchnie wchłaniania.a taka duża powierzchnia jest potrzebna po to aby wszystkie substancje odżywcze zdąrzyły przeniknąć do krwioobiegu
5 3 5
2009-11-15T12:57:33+01:00
Duzą powierzchnie chłonną zapewniają mu mikrokosmki jelitowe. Jelito cienkie wchłania pokarm wiec im wieksza powierzchnia tym wiecej pokarmu zostanie wchloniete
8 4 8