Odpowiedzi

2009-11-15T12:34:37+01:00
Hobbicie chcę Cię pozdrowic i zyczyć ci udanej podruzy mimo że niektóre momęty nie były miłe miedzy nami to i tak piszę chcę ciebie poinformować ze u mnie wszystko w porządku i ży czyc tobie powodzenie pozrawiam

tu wpisz swoje imię
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:36:24+01:00
Cześć.
Przysyłam ci kartke z pozdrowieniami z podróży jest tu bardzo ładnie i bardzo dobrze się bawie.
Pozdrawiam.
Hobbit