Odpowiedzi

2009-11-15T12:42:09+01:00
Spalanie całkowite propanolu:
C₃H₇OH + 4,5O₂ --> 3CO₂ + 4H₂O

Spalanie całkowite butanolu:
C₄H₉OH + 6O₂ --> 4CO₂ + 5H₂O

Proszę bardzo :)
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:18:49+01:00
- Spalanie całkowite propanolu :

C₃H₇OH + 4,5O₂ ----> 3CO₂ + 4H₂O | *2
2C₃H₇OH + 9O₂ ----> 6CO₂ + 8H₂O

- Spalanie całkowite butanolu:

C₄H₉OH + 6O₂ ----> 4CO₂ + 5H₂O

Pozdrawiam ;))

Wyjaśnienie :
Wzięłam to równanie *2 ponieważ nie można wstawiać dziesiętnych liczb.
22 3 22