Podkreśl właściwą odpowiedz:
Początek ery muzumańskiej(rok622)to data:urodzin:Mahometa
,załozżenia,Mekki,ucieczki Mahometa Z Mekki do Medyny'
Jakie wydarzenia uznaje sie za początek ery chrzescijanskiej??
od jakiego mommentu mierzyli czas starozytni rzymianie

jak tam jest nap[isane podkreslij to zmaist podkreslenia nap[iszcie ktora odpowedz jest dobra

2

Odpowiedzi

2009-11-15T12:40:59+01:00
Rok 622: ucieczka Mahometa z Mekki do Medyn, czyli początek mierzenia czasu przez muzułmanów
Początek ery chcrześcijańskiej: 1rok naszej ery. Narodzny Jezusa Chrystusa.
Mierzenie czasu przez Rzymian:legendarna data założenia Rzymu 753 rok przed naszą erą
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:17:36+01:00
... to rok 622, hidżra, czyli według tradycji muzułmańskiej ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny
Początek ery chrześcijańskiej to data urodzin Chrystusa, czyli 1 rok n.e.
Starożytni Rzymianie zaczęli mierzyć czas od legendarnego założenia Rzymu w 753 roku
8 5 8