V-I-C-K-Y
The sound of her name makes the little kids cry (AHHHHHHH)

Hey Vicky you're so so icky
Just the thought of being around you makes me oh so sicky
Hey Vicky won't you please explain why
you get so much enjoyment out of causing kids pain
(OH oh OHH!)

A chick who's just plain mean
A sour sweet 16
She's a fire breathing dragon
in a pair of black jeans (OOOOOO)

{music}

AHoooooooooo

Hey Vicky won't you tell us true
how'd we ever get the bad luck to be stuck with you
Oh Vicky can we say one thing
It's your super tall and ickiness
that makes us wanna siiiing

Icky Vicky ooo ooo
Icky Vicky ooo ooo
ICKY VICKY!




niech mi to ktoś przetłumaczy

3

Odpowiedzi

2009-11-15T12:39:43+01:00
V-I-C-K-Y
Dźwięk jej imienia sprawia, że małe dzieci płaczą (AHHHHHHH)

Hey Vicky you're so so Icky
Wystarczy myśl, że wokół ciebie makes me oh so sicky
Hey Vicky nie proszę wyjaśnić, dlaczego
Ci tyle radości z powodujące ból dzieci
(Oh oh ohh!)

Chick who's prostu oznaczać
Słodko kwaśny 16
She's a smok Ognisty oddech
w parę czarne dżinsy (OOOOOO)

(Muzyka)

AHoooooooooo

Hey Vicky nie powiesz nam prawdziwą
Skąd my kiedykolwiek pecha być sklejone ze sobą
O Vicky możemy powiedzieć jedno
It's your super wysoki i ickiness
które sprawia, że chcemy siiiing

Icky Vicky ooo ooo
Icky Vicky ooo ooo
ICKY VICKY!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:39:34+01:00
V - I - C-K - Y
Dźwięk jej imienia robi, że małe dzieci wykrzykują (AHHHHHHH)

Hej Vicky, którym jesteś tak więc icky
Tylko myśl o bycia dookoła ciebie robi mnie och więc sicky
Hej Vicky nie będzie, że proszę wyjaśniasz dlaczego
dostajesz się tak bardzo zadowolenie z powodowaniem dzieci zadać ból
(OH och OHH!)

Pisklę, kogo tylko prosty środek
Kwaśny słodki 16
Ona jest ogniowym oddychaniem smokiem
w parze czarne dżinsy (OOOOOO)

{ muzyka }

AHoooooooooo

Hej Vicky nie będzie mówisz nam prawdziwy
jak kiedykolwiek dostalibyśmy pech zostać trzymał się ciebie
Och Vicky może mówić jedną rzecz
To jest twój wspaniały wysoki i ickiness
to robi nam siiiing wanna

Ooo Vicky Icky ooo
Ooo Vicky Icky ooo
VICKY ICKY!
2009-11-15T12:43:37+01:00
V-I-C-K-Y
Brzmienie jej imienia doprowadza do łez drobne dzieci (AHHHHHHH)
Hej Vicky jesteś tak tak obskurny właśnie myśl bycia wokół ciebie robi mnie o tak sicky Hey Vicky proszę nie wyjaśnisz dlaczego wyjmujesz tak dużo przyjemności z zadawania ból dzieciom (o o OHH!)
Pisklę kto sprawiedliwa równina chcieć kwaśny cukierek 16 She's ogień oddychający smokiem w parze czarnych dżinsów (OOOOOO)
AHoooooooooo
Hej Vicky nie powiesz nam precyzyjnie how'd kiedykolwiek każemy pech być skazanym na towarzystwo cię Oh Vicky może mówimy jedną rzecz to jest twój kierownik wysoki i ickiness to sprawia, że chcemy siiiing
Obskurna Vicky ooo ooo Obskurna Vicky ooo ooo Obskurna Vicky!