Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:40:48+01:00
Czas wojny to nastraszniejszy okres mojego zycia.nigd nie zapomne co sie wtedy działo.przy kazdej chwli wspomnienia ogarnia mnie rozpacz.to były ciezkie czasy
2009-11-15T12:43:15+01:00
To było przerażające. Niektórym moim znajomym nie udalo się przeżyć. To było okropne. Wszędzie porozstawiani byli okupanci. Ukryłem się. Czułem się strasznie, że nie mogłem im pomóc.
2009-11-15T12:43:36+01:00
Wojna to czas kiedy nic oprócz rodziny nie ma znaczenia ...
To co przezylem było wielkim koszmarem...
Pelnio armat, strzałów pistoletu, ludzi krzyczących i skomlejących z bólu... Istne piekło, nawet najgorszemu wrogowi nie zyczył bym tego.. Ludzie umierają, zyjesz i nie wiesz czy umrzesz za dzień czy za dwa, a moze za minutę !
Wojna to czas smierci albo przetrwania..
Balem się ale pomimo przetrwalem ! Udalo mi się ..