Odpowiedzi

2009-11-15T12:44:05+01:00
25π = πr²
25 = r²
r = 5 lub r = -5
drugie rozwiazanie odrzucamy

Obw = 2πr
Obw = 10π

drugie analagicznie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:51:40+01:00
P=25πcm²
l=2πr
P=πr²
πr²=25πcm²
r²=25cm²
r=5cm

l=2πr
l=2π*5
l=10πcm
..............................................................................
p=64πcm²
l=2πr
P=πr²
πr²=64πcm²
r²=64cm²
r=8cm

l=2πr
l=2π*8
l=16πcm

*-razy

Moim zdaniem to tak powinno być :)




1 5 1
2009-11-15T13:15:29+01:00
P=πr²
P=25πcm²
πr²=25π
r²=25
r=5cm

l=2πr
l=2π*5
l=10πcm

p=64πcm²
P=πr²
πr²=64π
r²=64
r=8cm

l=2πr
l=2π*8
l=16πcm