Odpowiedzi

2009-11-15T12:47:12+01:00
Jesli pilka znajdowała się na wysokosci to miala energie potencjalną Ep

ΔEp = W
Ep = mgh
W = mgh
m=10dag = 0,1kg
g= 10m/s²
h= 7m
W= 0,1×7×10=7J
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:49:24+01:00
Praca

W=F*s
1J=1N*1m
w to praca
f=wartosc sily
s=wartosc przemiszczenia

10 dag = 0,1 kg
F= 10 N * 0,1
F= 10 N

m to 7 m

podstwiamy do wzoru

W=1*7
W=7
praca wynosi 7 J