Odpowiedzi

2009-11-15T12:48:10+01:00
1h - 90 km
2h - 80 km
3h - 70 km
4h - 60 km
5h - 50 km
6h - 40 km
7h - 30 km
8h - 20 km
____________ suma
440 km
odp : samochód jechał przez 8 h
1 5 1
2009-11-15T12:49:06+01:00
440-(90+80+70+60+50+40+30+20)=0
jechal 8 godzin
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:53:57+01:00
1 godz. - 90 km
2 godz. 90 + (90 - 10 ) = 170 km
3 godz. 170 + (80 - 10) = 240 km
4 godz. - 240 + ( 70 - 10 ) = 300 km
5 godz. - 300 + ( 60 - 10 ) = 350 km
6 godz. - 350 + ( 50 - 10 ) = 390 km
7 godz. - 390 + ( 40 - 10 ) = 420 km
8 godz. - 420 + ( 30 - 10 ) = 440 km