Witam. Proszę o rozwiązanie zadań bo niestety nic nie rozumiem z niemieckiego dokładnie ćwiczeń z książki alles klar kapitel 4
Z góry dziękuje za pomoc :) Pozdrawiam.!

Jak będzie źle widać tutaj są powiększone.
http://img8.imageshack.us/img8/8193/obraz055sr.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3527/obraz056x.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/1219/obraz057a.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/9793/obraz060v.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/4784/obraz061fp.jpg

Po kolei są tak
055,056,057,060,061

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:22:58+01:00
Troszeczkę nie poklei, ale jest :-)
może zacznę od zadania u.4

1. ...hat Frau Mayer.
2.Haben Sie...
3.habt ihr, ja wir haben...
4.wer hat..., ich habe...
5.Hast du..., ich habe....

zadanie 5
der Lehrer- die Lehrer
die Lehrerin- die Lehrerinnen
der Bankkaufmann- die Bankkaufm(a- z dwoma punktami)nner
die Bankkaufrau- die Bankkaufrauen
der Musiker- die Musiker
die Musikerin- die Musikerinen
der Tierarzt- die Tierarzte
die Tier(a-z dwoma)rzterin- die Tier(a- z dwoma)rzterinen
der Buchhalter- die Buchh(a- z dwoma)lter
die Buchhalterin
die Polizist
die Polizistin
der Manager
die Managerinen
die Schauchspiler
die Schauchspilerin
der Sakratere
die Sakr(a z dwoma)rinen
die Psychologe
die Psychologinen

zadanie 2
der Vater- die V(a-umlaut)ter
die Mutter- die M(u-umlaut)tter
der Bruder- die Br(u-umlaut)der
die Schwester- die Schwesterin
die Tochter- die T(o-umlaut)chter
der Sohn- die S(o-umlaut)hne
das Kind- die Kindern
der Mann- die M(a-umlaut)nner

zadanie 3

1.die Eltern
2.die Kindern
3.die Grosseltern
4.die Geschwistern
5. niewiem co to może być......

zadanie 1

1.die Urgrossmutter
2.der Vater
3.die Tante
4.der Sohn
5.die Schwester
6.------ tutaj nie jestem pewna, nie chce ci podać źle.....
7.die Oma


2009-11-15T15:17:34+01:00



1.die Urgrossmutter
2.der Vater
3.die Tante
4.der Sohn
5.die Schwester
6.
7.


zadanie 2
der Vater- die V(a-umlaut)ter
die Mutter- die M(u-umlaut)tter
der Bruder- die Br(u-umlaut)der
die Schwester- die Schwesterin
die Tochter- die T(o-umlaut)chter
der Sohn- die S(o-umlaut)hne
das Kind- die Kindern
der Mann- die M(a-umlaut)nner

zadanie 3
1.die Eltern
2.die Kindern
3.die Grosseltern
4.die Geschwistern
5.

Zad 4
1. ...hat Frau Mayer.
2.Haben Sie...
3.habt ihr, ja wir haben...
4.wer hat..., ich habe...
5.Hast du..., ich habe....

zadanie 5
der Lehrer- die Lehrer
die Lehrerin- die Lehrerinnen
der Bankkaufmann- die Bankkaufm(a- z dwoma punktami)nner
die Bankkaufrau- die Bankkaufrauen
der Musiker- die Musiker
die Musikerin- die Musikerinen
der Tierarzt- die Tierarzte
die Tier(a-z dwoma)rzterin- die Tier(a- z dwoma)rzterinen
der Buchhalter- die Buchh(a- z dwoma)lter
die Buchhalterin
die Polizist
die Polizistin
der Manager
die Managerinen
die Schauchspiler
die Schauchspilerin
der Sakratere
die Sakr(a z dwoma)rinen
die Psychologe
die Psychologinen