Nie umiem sobie poradzić z tą historyjką(nie lubię niemieckiego to druga sprawa) i bardzoo proszę o pomoc oddaje wszystkie swoje punkty na to zadnie:(;(;(
Proszę o przetłumaczenie tego co napiszę na niemiecki:
W Sobotę Klaudia miała urodziny.Zaprosiła wiele osób na urodzinowe przyjęcie.Klaudia i jej mama zrobiły pyszną pizzę i sałatkę.Upiekły również smaczny tort.Po tym klaudia i jej brat ozdobili pokój(das Zimmer festlich schmucken).O godzinie 17.00 goście przybyli na przyjęcie.(punktlich zur Geburstag party kommen).Jeden chłopiec spóźnił(zu spat kommen) sie do Klaudi na urodziny,ale wytłumaczył dlaczego nie mógł przybyć punktlualnie.Następnie goście zaśpiewali Klaudii urodzinową piosenkę(das Geburstagsliden singen).Wszyscy jedli i pili (essen und trinken).potem goście tańczyli i robili zdjęcia.Niektórzy bawili się. Czas na przyjęciu minął bardzo szybko.Goście zaczęli się rozchodzić,wszyscy gratulowali Klaudi (zum Geburstag gratulieren).To było dla Klaudii wielkie przeżycie.

3

Odpowiedzi

2009-11-15T12:54:24+01:00

Für Claudia hatte Samstag Geburtstag. Eingeladen viele Menschen für eine Geburtstagsfeier. Claudia und ihre Mutter haben eine leckere Pizza und Salat gemacht. Getan auch leckere Kuchen. Nach Klaudia und ihr Bruder wurden eingerichtet Zimmer (das Zimmer Festliche Schmücken). Die Gäste kamen um 17.00 Uhr zu einem Fest. (Pünktlich kommen Geburstag zur Partei). Ein Junge war schon spät (zu kommen spuckte) im August an Claudia für einen Geburtstag, aber er erklärte, warum er nicht aufstehen konnte punktlualnie. Dann sangen die Gäste einen Geburtstag Lied, Claudia (Geburstagsliden das Singen). Alle aßen und tranken (essen und trinken). Dann tanzten die Gäste und haben Bilder. Einige Leute haben sich sehr vergnügt. Die Zeit verging sehr schnell verabschiedet werden. Die Gäste begannen sich zu zerstreuen, beglückwünschte alle Claudia (zum Geburstag GRATULIEREN). Es war eine großartige Erfahrung für Claudia.

Mam nadzieje że pomoglam to na pewno dobrze:)
Jak by co pisz na priv:))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:09:07+01:00
Für Claudia hatte Samstag Geburtstag. Eingeladen viele Menschen für eine Geburtstagsfeier. Claudia und ihre Mutter haben eine leckere Pizza und Salat gemacht. Getan auch leckere Kuchen. Nach Klaudia und ihr Bruder wurden eingerichtet Zimmer (das Zimmer Festliche Schmücken). Die Gäste kamen um 17.00 Uhr zu einem Fest. (Pünktlich kommen Geburstag zur Partei). Ein Junge war schon spät (zu kommen spuckte) im August an Claudia für einen Geburtstag, aber er erklärte, warum er nicht aufstehen konnte punktlualnie. Dann sangen die Gäste einen Geburtstag Lied, Claudia (Geburstagsliden das Singen). Alle aßen und tranken (essen und trinken). Dann tanzten die Gäste und haben Bilder. Einige Leute haben sich sehr vergnügt. Die Zeit verging sehr schnell verabschiedet werden. Die Gäste begannen sich zu zerstreuen, beglückwünschte alle Claudia (zum Geburstag GRATULIEREN). Es war eine großartige Erfahrung für Claudia
P.S. to bedzie na 100 procent dobrze wiem bo mam z niemieckiego 6... hehe
2 5 2
2009-11-15T13:27:16+01:00
Für Claudia hatte Samstag Geburtstag. Eingeladen viele Menschen für eine Geburtstagsfeier. Claudia und ihre Mutter haben eine leckere Pizza und Salat gemacht. Getan auch leckere Kuchen. Nach Klaudia und ihr Bruder wurden eingerichtet Zimmer (das Zimmer Festliche Schmücken). Die Gäste kamen um 17.00 Uhr zu einem Fest. (Pünktlich kommen Geburstag zur Partei). Ein Junge war schon spät (zu kommen spuckte) im August an Claudia für einen Geburtstag, aber er erklärte, warum er nicht aufstehen konnte punktlualnie. Dann sangen die Gäste einen Geburtstag Lied, Claudia (Geburstagsliden das Singen). Alle aßen und tranken (essen und trinken). Dann tanzten die Gäste und haben Bilder. Einige Leute haben sich sehr vergnügt. Die Zeit verging sehr schnell verabschiedet werden. Die Gäste begannen sich zu zerstreuen, beglückwünschte alle Claudia (zum Geburstag GRATULIEREN). Es war eine großartige Erfahrung für Claudia