Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:52:36+01:00
Polega na odpowiednim odżywianiu się i wydalaniu;p
Pon. marchewka
Wt. Sok warzywno owocowy
Sr. Jabłko
Czw. Gruszka
Pt.sAŁATKA Owocowa
Proste licze że sie kiedyś odwdzięczysz ;p
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T12:59:54+01:00
Pon. jogurt pitny
wt. baton zbożowy
śr. jabłko / banan
cz. kanapka z serem i szynką
p. bułka (słodka)/pączek

do wszystkiego jakiś napój owocowy niegazowany (marchewkowy)