Na podstawie poniższych informacji podaj nazwy metali, z których zostały wykonane sztabki:
a)stop metalu 1. i 3. nazywa się mosiądzem ,
b)stop metalu 4. i 1. zawierający niewielkie ilości Mn, Mg, Si to to duraluminium,
c) stop metalu 1. i 2. to brąz.

Z góry Dziękuję!

2

Odpowiedzi

2009-11-15T12:51:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:57:37+01:00
Ja też mialam to zadanie i zrobilam tak:
1.Pierwsza sztabka miedź Cu
2.Druga sztabka cyna Sn
3.Trzecia sztabka cynk Zn
4.Czwarta sztabka glin Al
1 5 1