Mahomet zakazał swym zwolennikom picia alkoholu i jedzenia wiperzowiny.Przywiązał rteż ogromną wagę do czystości.Nie do pomyślenia jest, by mułzumianin wszedł do meczu nieumuty.
Poodczas modlitwy wyznawcy Islamu zwracają się w kierunku Mekki.W Polsce jest to kierunek połódniwo..................,A w indiach..............
jak są te kropki to obok nich napiszcie to co ma tam być :)

3

Odpowiedzi

2009-11-15T12:55:00+01:00
Mahomet zakazał swym zwolennikom picia alkoholu i jedzenia wieprzowiny.Przywiązał też ogromną wagę do czystości.Nie do pomyślenia jest, by muzułmanin wszedł do meczu nieumyty.
Podczas modlitwy wyznawcy Islamu zwracają się w kierunku Mekki.W Polsce jest to kierunek południwo - wschodni...,A w Indiach - zachodni...

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:58:59+01:00
Mahomet zakazał swym zwolennikom picia alkoholu i jedzenia wieprzowiny.Przywiązał też ogromną wagę do czystości.Nie do pomyślenia jest, by Muzułmanin wszedł do meczu nieumuty.
Podczas modlitwy wyznawcy Islamu zwracają się w kierunku Mekki.W Polsce jest to kierunek południowo..................(wschodnim),A w indiach..............(południowo zachodni)
jak są te kropki to obok nich napiszcie to co ma tam być :)
1 1 1
2009-11-15T13:02:41+01:00
- wschodni
północno - zachodni
;)
1 5 1