Odpowiedzi

2009-11-15T12:55:43+01:00
Dlaczego dla młodzieży w wakacje ważny jest wypoczynek?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:56:04+01:00
Warum ist eine aktive Ferienerholung fur Jugendliche wichtig?-
Dlaczego aktywny wypoczynek na wakacje dla nastolatków jest ważny?


Ist denn in den zehn Monaten des Studiums wichtig solche Teenager ist sehr müde und im Urlaub ist bei weitem nicht so faul unter Verkehr.
Jest ważny gdyż przez te dziesięć miesięcy nauki taki nastolatek jest bardzo zmęczony a na wakacjach staje się leniwy więc prawie nie zażywa ruchu.

Mam nadzieje że pomogłam:))
Jak by co pisz na priv:)))
1 5 1
2009-11-15T12:56:25+01:00
Dlaczego aktywny wypoczynkowy wypoczynek jest fur nastolatek ważny?
1 5 1