Proszę powiedzcie mi czy to jest dobrze napisane. Jeżeli nie, prosiłabym o poprawienie tego co jest nie dobrze.

Einladung!
Ich lade dich Martin auf mein Geburtstag ein. Die Geburtstag findet am 16 November 2009 statt, um 16 Uhr in mein Haus. Auf der Party werden alle unsere Klasse sein. Bitte komm!
Karoline.

3

Odpowiedzi

2009-11-15T13:00:30+01:00
Jeżeli jest to język niemiecki to masz wszystko dobrze...;-)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:01:20+01:00
Jest dobrze napisane:) nie ma co poprawiac chociaz latwiej byloby to stwierdzic jakbys napisal/a po polsku co chcialas napisac
1 5 1
2009-11-15T13:25:02+01:00