Odpowiedzi

2009-11-15T13:08:00+01:00
Skoro masz takie zadanie to zapewne tam mieszkasz... ja niestety nie, więc wypisze atrakcje a ty sobie ułozysz zeby od jedej do drugiej nie była zbyt długa droga

Wielkopolski Park Narodowy
Jezioro Góreckie
Jeziory, Ośrodek Muzealno-Dydaktyczny
Kościół w Krośnie
Kościół w Rogalinie
Kościół w Rogalinku
Rogalinek - dawna introligatornia i drukarstwo
Ludwikowo
Pałac w Rogalinie
Rogaliński Park Krajobrazowy
Rezerwat Krajkowo
Łabędzi Szlak Rowerowy
Nadwarciański Szlak Rowerowy

źródło
http://www.mosina.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=2&strona=1

Mam nadzieję ze pomogłam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:25:17+01:00

Wielkopolski Park Narodowy 09;00-10;00
Jezioro Góreckie 10;10-10;50
Jeziory, Ośrodek Muzealno-Dydaktyczny 11;00-12;00
Kościół w Krośnie 12;00-12;30
Kościół w Rogalinie 12;30-13;00
Kościół w Rogalinku 13;00-13;30
Rogalinek - dawna introligatornia i drukarstwo 13;30-14;00
Ludwikowo 14;10-14;50
Pałac w Rogalinie 15;00-15;50
Rogaliński Park Krajobrazowy 16;00-16;35
Rezerwat Krajkowo 16;40-17;30
Łabędzi Szlak Rowerowy 17;35-18;00
Nadwarciański Szlak Rowerowy 18;10-19;00
1 1 1