Odpowiedzi

2009-11-15T12:57:39+01:00
Photoshop, Photoscape ;) a co do sciagania : google przyjacielem człowieka ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:58:19+01:00
A więc dobry program do przerabiania zdjęć dla mnie nawet jest Picassa ! Ściągasz go normalnie wpisujesz w google picassa i pobierasz :D

Photoscape też jest dobry :D


Pozdrawiam ;P
2009-11-15T13:14:50+01:00
Świetnie trafiłaś/trafiłeś bo ja znam super program. Wejdź na google i wpisz " photoscape ". Super program to różnych przeróbek.