Odpowiedzi

2009-11-15T13:03:31+01:00
Starożytni pisarze uważali Spartan za ucieleśnienie tradycyjnych greckich wartości - obywatelskiej odpowiedzialności, osobistego męstwa i odwagi w głoszeniu poglądów. Ale w chwili swego największego triumfu Spartanie stali się zarazem chytrzy, słabi i zdezorientowani. W końcu doszło do tego, że nie byli już w stanie wystawić dość żołnierzy, by zapobiec klęsce militarnej. Zobaczmy, jak Sparta wyrosła na potęgę wojskową i dlaczego upadła.


pozdrawiam XD
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:26:38+01:00
1) Australopitek
2) Homo habilis (człowiek zręczny)
3) Homo erectus (człowiek wyprostowany)
4) Homo sapiens (człowiek rozumny)
5) Homo sapiens sapiens (człowiek rozumny współczesny)