Odpowiedzi

2009-11-15T14:01:32+01:00
54 N , 10 E - Hamburg
30 N , 32 E - Kair
24 N , 90,25 E - Dakka
23,27 S , 47,50 W - San Paulo
34,30 S , 151 E - Sydnej
2,30 N , 38 E -
13 S , 34 E -
53 N , 4 E - Amsterdam
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:19:06+01:00
54 N , 10 E- Hamburg
30 N , 32 E- Kair
24 N , 90,25 E- Dakka
23,27 S , 47,50 W- Sao Paulo
34,30 S , 151 E- Sydney
2,30 N , 38 E- Kenia [?] ale nie jestem pewna
13 S , 34 E- Lilongwe
53 N , 4 E- Amsterdam

proszę ;)
2 5 2
2009-11-15T14:39:53+01:00
54 N , 10 E- Hamburg
30 N , 32 E- Kair
24 N , 90,25 E- Dakka
23,27 S , 47,50 W tego nie wiem
34,30 S , 151 E- Sydney
2,30 N , 38 E-
13 S , 34 E- Lilongwe
53 N , 4 E- Amsterdam