Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:24:06+01:00
Podobieństwa:
* Mieli podobne cechy tj :
- odwaga
- wytrwałość
- honor
- męstwo
- pobożność
- religijność
- uczciwość
*obaj umarli na polu bitwy
*obaj byli patriotami, oddaliby życie za ojczyznę
*obaj byli rycerzami

Różnice:
*Rolanda cechowała zarozumiałość
*Longinus zaś w odróznieniu od Rolanda był skromny

4 4 4
2009-11-15T13:26:47+01:00
Podobieństwa:
-odwaga (Roladnd zgodził się objąć dowództwo tylnej straży, a Longinus zgodził się wyruszyć z poselstwem),
-wytrwałość w dążeniu do celu,
-honor i śmierć na polu bitwy,
- głęboka religijność,
-wzorzec osobowy.
3 2 3