Dokończ zdanie:Najbardziej lubię , gdy nauczyciel jest....Takie zadanie otrzymało dwustu uczniów , każdy miał wpisać tylko jedną cechę 24% uczniów odpowiadało sprawiedliwy , 11% sympatyczny 20% odpowiedziało niewymagający i tyle samo uczniów odpowiedziało wymagający.Przeciętnie co dwudziesty uczeń wpisał odpowiedź nieobecny , a 13 uczniów podało rożne inne odpowiedzi .Pozostali uczniowie nie odpowiedzieli na to pytanie.Ilu ich było.?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T13:12:58+01:00
Tu to samo zadanie jest rozwiązane
http://zadane.pl/zadanie/77692
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:16:53+01:00
200 - 100%
24% - sprawiedliwy
11% - sympatyczny
20% - niewymagajacy
20% - wymagajacy
10 uczniow - nieobecny
13 uczniow - inne odpowiedzi

24 + 11 +20 + 20 = 75 %
75% z 200 = 150

150 + 23 = 173 uczniow -brali udzial w ankiecie

200 - 173 = 27 - uczniowie nie bioracy udzialu w ankiecie


odp. 27 uczniow nie bralo udzialu w ankiecie
2 5 2
2009-11-15T13:36:04+01:00
24 % * 200= 24/100*200= 48 (skracamy zera u 200 i u 100)
11 % * 200= 11/100*200= 22 ( skracamy zera u 200 i u 100)
20 % * 200= 20/100*200= 40 ( skracamy zera u 200 i u 100)
20 % * 200= 20/100*200= 40 ( skracamy zera u 200 i u 100)

48+22+40+40+13 (poniewaz 13 podalo inne odpowiedzi) = 163
200-163= 37 --- odpowiedz
37-10= 27

Odp. Na pytanie nie odpowiedzialo 27 uczniow.
2 3 2