Pan Andrzej kupił akcje firmy Super i sprzedał je z dwudziestopięcioprocentowym zyskiem za 4800zł. Kupił więc te akcje za:

A) 3840 zł
B) 4000 zł
C) 4600 zł
D) 5760 zł

Jeżeli koń jest 10 razy cięższy od człowieka, to jest od niego cięższy:

A) o 100%
B) o 1000%
C) o 900%
D) o 10%

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T13:19:06+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:19:26+01:00
100%+25%=125%
125% - 4800 |:5
25% - 960 |*4
100% - 3840zł
Odp:A
100% - człowiek
100%*10=1000% - koń
1000%-100%=900%
Odp:C
2 3 2