Całość zadania zalinkowana: http://i35.tinypic.com/2vuyq08.jpg

Proszę o pomoc w ROZWIĄZANIU ZADANIA, a nie gdzie szukać, jak i w ogóle.. próbowałam przetłumaczyć zdania, niestety nie znam tych idiomów, również nie wychodzi mi zadanie 2, z 3 trochę lepiej, najbardziej zależy mi na zadaniu 1 i 2, bo w 3 zadaniu tylko znaleźć informację :).

Dodałam dziś to samo zadanie, niestety nie widać było obrazka, bo zbyt duży rozmiar, dlatego zalinkowałam, i dodaję drugi raz to zadanie, bo nie otrzymałam rozwiązania, jedynie podpowiedź jak zrobić... co mi nie pomogło!

Proszę o pomoc !
(rozwiązanie zadania, nie podpowiedź jak rozwiązać, ani gdzie szukać...!!!)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:20:21+01:00
1)

1) dwa dni, takie jak ten, jeden po drugim i chcesz zrezygnowac.
2) tylko nie stchorz kolejny raz .
3) ten samochow jest warty od A do Z / od poczatku do konca / wszystkiego.
*mozna tlumaczyc na wiele sposobow, wybierz jeden z trzech powyzrzych.
4)w tym biorze sa reguly : to co mozesz i to czego Ci nie wolno. Jezeli Ci sie nie podobaja, mozesz odejsc
5) bylem 'pod psem' caly ubiegly tydzien .
tzn . przygnebiony / niespokojny / nieszczesliwy



2)

1. quarter - kwatera / czesc minut - kwadrans
2.train - pociag - tabor
3. ????? :(
1 5 1
2009-11-15T14:57:32+01:00
1,
1. Dwa dni jak ten, w takich samych warunkach i chcesz to zamknąć.
2. Po prostu nie można z kurczaka po raz kolejny.
3. Ten samochód jest wart całe 9 milionów.
4. Chcą to robić ale nie w tym urzędzie .
jeśli nie podoba im się swobodnie odwiedzać.
5. Byłem pod pogoda cały tydzień ostatni.

Sorry ale więcej nie mogę teraz.
1 2 1