Pocztówka.

Polecenie: Jesteś na kilkudniowej wycieczce w ciekawym miejscu w Polsce.Napisz pocztówkę do kolegi/koleżanki w USA, w której:
-określisz,gdzie się znajdujesz
-opiszesz krótko atrakcje turystyczne
-opiszesz pogodę
-poinformujesz, kiedy wracasz.

(Podpisz się jako XYZ,w zadaniu nie jest określony limit słów-ale najlepiej gdyby było pare dłuższych zdań).

Pozdrawiam - z góry dzięki.

3

Odpowiedzi

2009-11-15T13:25:19+01:00
Cześć Jack!
Jestem na wycieczce w Zakopanym i chciałbym opowiedzieć jak spędzam czas.
Jest tam wiele atrakcji turystycznych takie jak przejażdżka nad morskie oko czy też wspinaczka po polskich górach Tatrach. Mam tu zadziwiająco ładną pogodę cały czas świeci słońce i czasami powieje halny wiatr.
Wracam już jutro i nie mogę się doczekać kiedy Cię zobaczę.
Pozdrawiam Z wysokich gór XYZ.
4 4 4
2009-11-15T13:29:49+01:00
Hi Joe

I'm having a great time here in the Polish Mountains. I'm staying in a three - star hotel with a swimming pool and gym . Usually I go hiking or do sightseeing. I also go to the hotel swimming pool everyday . I really enjoy it ! The weather is nice . It's hot and sunny here everyday. I'll return to home next week.

Lots of love, XYZ
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:41:26+01:00
Hi Kate !
I have a great time at the seaside in gdańsk.i swimming in the sea and sunbatching. I seasghting ligthouse and a diffrent kind of museum . i think he weather is good, sun is shiening and there isnt any clounds. i come back at monday .
best kisses
XYZ
2 1 2