Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:41:26+01:00
Jak wiadomo, w żołądku wydzielany jest kwas solny. Kwas solny jest nam potrzebny do trawienia pokarmu. Niestety, czasami tego kwasu jest wydzielane za dużo - wtedy cierpimy na "nadkwasotę" albo potocznie mówiąc - niestrawność. Lekiem na niestrawność jest soda oczyszczona - dlaczego? ano dlatego, że ma działanie zobojętniające. Czyli zobojętnia nam nadmiar kwasu w żołądku.
1 3 1
2009-11-15T14:08:50+01:00
W żołądku panuje środowisko kwaśne wywołane działaniem kwasów (kwas solny)i enzymów.Jeśli nasz organizm z różnych powodów wyprodukuje zbyt dużą ilość kwasu ułatwiającego trawienie odczuwamy bóle brzucha a schorzenie te nazywa się potocznie nadkwasotą.Soda oczyszczona, czyli wodorowęglan sody ma odczyn super zasadowy, czyli wystarczy niewielka ilość tego produktu by zobojętnić nam odczyn w żołądku i tym samym pomóc pozbyć się nam na przykład przykrego uczucia zgagi.
1 2 1