Odpowiedzi

2009-11-15T13:24:20+01:00
Np komar... wypija krew...
ale jest to dobre ponieważ wypija tą krew która jest zła...

więcej niestety nie wiem ale prosze cie potrzebuje punktów bo mam 0 a nie umiem zadania...
8 2 8
2009-11-15T13:43:34+01:00
1.Biedronki - korzyści - zjadają mszyce
2.Mszyce - szkody - wysysają sok z roślin
3.Mrówki - korzyści - pozbywają się martwych owadów
4.Stonki Ziemniaczane - szkody - zjadają ziemniaki
5.Modliszki - korzyści - zjada inne owady
6.Motyle - korzyści - zapylają kwiaty
7.Ważki - korzyści - polują na komary i muchy
8.Pszczoły - korzyści - produkują miód i zapylają kwiaty
9.Gąsienice - szkody - zjadają rośliny
10.Pasikoniki - korzyści - polują na mniejsze owady
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:55:58+01:00
Muchówki - pasożyt atakuje wiosną kapustę i kalafiory
motyle- pasożyt atakują liście np. chrzanu
komary- pasożyt atakuje ludzi<wypija krew>
biedronka - żywi się mszycami czyli to jest korzyścią da nas ,
pająki- żywią się muchami <korzyść>
mrówki- zjadają np. rośliny nie korzyść
osy-są cudzo żywne gryzą ludzi <przez jej ukąszenie osoba uczulona może nie przeżyć
mole-zjadają ubrania lub książki nie korzyść
pszczoły - pożyteczne dają nam miód ,ale tak że gryzą<można umrzeć
szerszeń -ma zabójczy jad. czyli jest nie pożyteczny


:D





9 4 9