Oblicz i wpisz prędkosci poniższych obiektów zad 1 str 17 sumplemet
a) 14 km w 2 h
prędkość= .......... km/h

500 m w 4 min
Prędkość = ....... m/min

300 m w 12 s

prędkość= ......... m/s
b)16 m w 20 s
........ m w 1 min
prędkość= ...... m / min

9 km w 15 min
........ km w 1h
prędkość=...... km/h

1000m w 12 min
...... km w 1 h

prędkość = km/h


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:25:44+01:00
14 km w 2 h
prędkość= 7 km/h

500 m w 4 min
Prędkość = 125 m/min

300 m w 12 s
prędkość= 25 m/s

b)16 m w 20 s
48 m w 1 min
prędkość= 48 m / min

9 km w 15 min
36 km w 1h
prędkość=36 km/h

1000m w 12 min
5 km w 1 h

prędkość = 5 km/h
9 4 9
2009-11-15T13:27:40+01:00
A) 14:2 = 7 km/h

b) 500:4= 125 m/min

c) 300:12= 25 m/s

d) 20s= 1/3 min czyli 48 m w minute 48 m/min


36 km w godizne 36km/h

5000m w godzine czyli 5 km/h
5 3 5