Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:27:44+01:00
116 * E - 21 *E = 95*
1* = 4 min
95 * x 4= 380 min
380 min : 60 min= 6 h 20 min
17 :50 + 6.20 = 24.10
2009-11-15T13:31:00+01:00
116*E-21*E=95*
95*x4=380min
380min=6h20min
17:50+6h20min=00:10

Godz w Pekinie - 00:10
2009-11-15T13:40:52+01:00
Warszawa (21° E) 17.50
Pekin (116° E)

Na tej samej półkuli długości geograficzne odejmujemy
(W - W; E - E).
116° - 21° = 95°

360° - 24h
15° - 1h
1° - 4min

95° × 4min = 380min = 6h 20min
17.50 + 6.20 = 0.10

Odp.W Pekinie jest godzina 0.10 następnego dnia.