Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:26:29+01:00
Droga ojczyzno!
Z okazji święta odzyskania przez Ciebie niepodległości chciałabym Ci życzyć byś jak najdłużej została już państwem niepodległym i byś została już na zawsze na mapie. Żebyś nie została wzięta ponownie pod zabory.
2009-11-15T13:31:03+01:00
Droga Polsko
Z okazji odzyskania niepodległości chciałbym Ci życzyć dużo sukcesów międzynarodowych,aby ludzie żyli w zdrowiu i dostatku.
Chciałbym ci też życzyć aby tak jak przez 123 lata byliśmy podlegli trzem innym potęgom by to już się nie powtórzyło.
2009-11-15T13:42:29+01:00
Kochana Ojczyzno!
Dziś jest Twoje święto,więc z tej okazji składam Ci najserdeczniejsze życzenia.Zebyś się nie zmieniała i zawsze była Nasza.I żebyś wszystkie wijny i kryzysy przetrwała.

Chyba tak ma być pozdrawiam