Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:30:15+01:00
A) 2ac+bc-2ac+bc-1=2bc-1
b) 5x-5z+2z-2x=3x-3z
c) 2x³-10x²-3x³-9x²-15x=-x³-19x²-15x
d) 6a²+6b+2-6a²+3-3b-1=3b+4
1 5 1
2009-11-15T13:33:22+01:00
A)=2ac+bc-2ac+bc-1=2bc-1
b)=5x-5z+2z-2x=3x-3z
c)=2x³-10x²-3x³+9x²-15x=-x³-x²-15x
d)=6a²+6b+2-6a²+3-3b-1=3b-4

prosze powinno być dobrze bo w odp wyniki sie zgadzaja z odp z tyłu ksiązki :P
1 1 1
2009-11-15T13:37:20+01:00
A) 2ac+bc-2ac+bc-1=2bc-1
b) 5x-5z+2z-2x=3x-3z
c) 2x³-10x²-3x³-9x²-15x=-x³-19x²-15x
d) 6a²+6b+2-6a²+3-3b-1=3b+4
1 1 1