Odpowiedzi

2009-11-15T13:28:33+01:00
Najpierw policzymy jaka droge przeszedl
czyli 500 krokow razy 0,6
S=500 razy 0,6=300 m

aby obliczyc predkosc korzystamy ze wzoru
S=vt stad v=S/t

t=5 min=5 razy 60 s=300 s
S=300 m

czyli v=S/t=300/300= 1m/s

droga rowna jest 300 m, a predkosc 1 m/s

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:30:46+01:00
Mamy
s= 500*0.6m=300m
oraz
t=5min=5*60s=300s

nie jest to sprecyzowane ale mozemy zalozyc ze Konrad poruszal sie ruchem jednostajnym prostoliniowym bez zadnej predkosci pocztkowej, tak wiec v0=0

v=s/t + v0
v=300m/300s
v=1m/s
to chyba tyle ;)