Opium w rosole

Uloz zdania tak aby wyjasnialy znaczenia frazeologizmow

a) miec caly dom na glowie
b) prowadzic dom otwarty
c)caly dom byl na nogach
d) byc gosciem w domu

przyklad do podpunktu a
Pani Borejkowa miala caly dom na glowie poniewaz ..............

3

Odpowiedzi

2009-11-15T13:30:49+01:00
Moja mama wyprawiała urodziny i goście mieli się zjawić już za pół godziny, jednak wszyscy gdzieś zniknęli i miała sama cały dom na głowie. Na szczęście mama prowadzi dom otwarty, to też przyzwyczaiła się do takiego tempa. Starała się jak mogła więc cały dom był na nogach. Tata przez to wszystko już nie wpadał za często i gdy mama się szykowała do imprezy on był w domu gościem.
1 1 1
2009-11-15T13:31:04+01:00
A) Pani Borejakowa miała cAŁY DOM NA GŁOWIE PONIEWAŻ MUSIAŁA POSPRZĄT W POKOJU UMYC NACZYNIA I POŚCIERAC KURZE.
b)tego nie jestem pewna: Zapraszac kogoś czy coś
c) nie wiem przykro mi
d)Ciągle nie ma kogoś w domu.
sorki że tak beznadziejnie ale jak cos to sobie ułż tam po swojemu tylko nie mow że błędna i nie spamuj proszę bo ja starałam dobrze odpowiedziec z góry dzięki
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:34:03+01:00

Pani Borejkowa miała caly dom na glowie ponieważ miała dużo zajęc i obowiązków w domu, oraz dużo dzieci ;)

Pani Borejkowa byłas dobrą kobieta i otwarta dla wszystkich a więc zawsze prowadziła dom otwarty .

Rodzina Borejków czesto miaola gości w domu a więc caly ich dom był na nogach

Kazdy z uczestnikóqw rodziny chcialkby byc gościem w domu i byc uslugiwanym