Odpowiedzi

2009-11-15T13:32:52+01:00
Musimy zsumować te długości, bo mierzymy kiedy zaczął jechać po moście, do momentu kidy go już tam nie było;)
Wjechał, przejechał 100 m i jeszcze 20 m bo jego " tyłek" po 100m był jeszcze na moście;D
Predkość to stosunek pokonanej odległości do czasu w którym ją pokonał.
V = s/t
v = 120m/12s
v = 10m/s
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T13:33:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:34:29+01:00
V = s/t

s = 100m
t = 12s

V = 100m / 12s = 8 i 2/25 <--- (ułamek zwykły)

Odp. Poruszał się z prędkością 8 i 2/25 metra na sekundę (m/s)