Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T13:50:20+01:00
Krew i limfa należą do tkanek łącznych płynących. Krew wytwarza erytrocyty osoczd i leukocyty a limfa limfocyty typu b
2009-11-15T14:57:00+01:00
Krew i limfa należą do tkane łącznych ponieważ:
-mają dużą ilość istoty międzykomórkowej a w niej licznych włókien białkowych oraz posiadanie licznych komórek z wypustkami.
-w danej obiętości jest więcej istoty komórkowej(osocze) niż samych komórek (proporcja 46%-komórki, 54% - osocze)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:25:52+01:00
-mają dużą ilość istoty międzykomórkowej a w niej licznych włókien białkowych oraz posiadanie licznych komórek z wypustkami.
-w danej objętości jest więcej istoty komórkowej(osocze) niż samych komórek (proporcja 46%-komórki, 54% - osocze)