Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:41:49+01:00
Tlenowe; mitochondrium
beztlenowe; cytoplazma
2 2 2
2009-11-15T13:44:31+01:00
Wiec oddychanie tlenowe zachodzi w kilku etapach, ze czego pierwszy w cytolozu(czyli cytoplazmie), nastepne w mitochondruim :kolejno 2 w macierzy mitochondrialnej (matriksie)
i 1 na grzebieniach mitochondrialnych.

oddychanie beztlenowe zachodzi tylko w cytoplazmie.
2 3 2
2009-11-15T13:44:19+01:00
Tlenowe mitochondrium

beztlenwe komórki mięśniowe
1 1 1