Zadanie 5:


Dwie drużyny rozgrywają mecz siatkówki. Zwycięża drużyna, która pierwsza zwycięży w trzech setach. Na ile możliwych wariantów może toczyć się rozgrywka?




Zadanie 6:



W trójkącie średni co do długości bok jest o 3 dłuższy od najkrótszego i o 6 krótszy od najdłuższego boku. Jakiej długości może być najkrótszy bok tego trójkąta?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:41:10+01:00
Zad5
0;3 1;3 2;3 3;0 3;1 3;2

czyli na 6 ..
2009-11-15T13:44:17+01:00
Zad. 5

1) Jedna z drużyn wygrywa 3 sety i od razu zwycięża - wynik (3:0)
2) Jedna z drużyn wygrywa 3 sety a druga 1 - wynik (3:1)
3) Jedna zdrużyn wygrywa 3 sety a druga 2 - wynik (3:2)
4) Jedna z drużyn przegrywa wszystkie sety a druga wygrywa 3 - wynik (0:3)
5) Jedna z drużyn wygrywa 1 set a druga 3 - wynik ( 1:3)
6) Jedna z drużyn wygrywa 2 sety a druga 3 sety - wynik (2:3)