Odpowiedzi

2009-11-15T13:47:06+01:00
Witam. Chciałam was zachęcić do tego żebyście uczestniczyli w eucharystii. A dlaczego ??? Dlatego że to bardzo ważne , jest to miłe dla Boga i wtedy jest zadowolony. Myślę że warto uczestniczyć w eucharysti. Przepraszam moze dokończe potem
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:48:23+01:00
Cześć! Nie wiem czy wiesz, ale eucharytja to według mnie najważniejszy sakrament. Trzeba się do niego przygotować (spowiedź), ale to wielkie szczęście przyjąć ciało chrystusa, który nam wybacza i troszczy się o nas. Gdy przyjmujesz to ciało Jezus ci wybacza i jesteś oczyszczona z grzechów. Zachęcam cię do odwiedzenia jeszcze dziś kościoła i po spowiedzi przyjęcia eucharystki.
Pozdrawiam i zachęcam
.......
2 3 2
2009-11-15T13:53:45+01:00
Droga Mariolko!
Na wstepie mego listu serdecznie Cie pozdrawiam.Nie moge sie juz doczekac twojego przyjazdu.Zobaczysz wiele sie tu u nas zmienilo.Ale zreszta sama zobaczysz.
Bardzo zmartwiło mnie to, jak twoja mama powiedziala,ze nie chcesz chodzic do kosciola.Nie poznaje Cie,to do ciebie nie podobne.Kazdy moze miec zle chwile w zyciu,trzeba tylko gorliwie sie modlic.
Mam nadzieje ze to zrozumiesz,i jak do mnie przyjedziesz to razem pojdziemy na eucharystie.
Buziaczki
Twoja kumpela ........

5 3 5