Zad. Jaki gatunek filmowy polecasz/odradzasz ? Zapisz po dwa argumenty za i przeciw.


POLECAM / ODRADZAM

____________________ / ____________________



MOJE ARGUMENTY :

ZA : / PRZECIW:
__________________ . _______________
__________________ . ________________
__________________ . ________________
__________________ . ________________
__________________ . ________________
__________________ . ________________
__________________ . ________________
__________________ . ________________



zad. Napisz wzmocnione polecenia dla :

A) operatora kamery : ..............................

B)oświetleniowca : ...................................

C)kaskadera : .................................


POMOCY na jutro ;/

2

Odpowiedzi

2009-11-15T13:51:49+01:00
Polecam rodzaj filmowy: dramat oparty na faktach ponieważ w takim oto filmie możemy zobaczyć jakie naprawdę jest życie, jak rozwiązywać problemy oraz jak zapobiegać powstawaniu problemów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:53:06+01:00
Plecam film horror Panoramal Activity o duchach , które zmieniły kobietę w opętanego demona.

Argumenty za; Jak ustrzec się przed demonami, budzi adrenalinę
_"_przeciw; budzi strach i nieopanowanie
Odradzam komedie romantyczne polskie, bo są do kitu
Argumenty za; Nie trzeba tłumaczyc tekstu
Argumenty przeciw; Słaba fabuła, zanudza
2. Włącz kamerę!
Oświetl ją
Musisz to zrobic
1 5 1