Odpowiedzi

2009-11-15T13:51:09+01:00
Zjawisko fizyczne jest to przemina w wyniku, ktorej nie powstaje za dna nowa substancja NP. rozcieranie siarki, ciecie papieru

reakcja chemiczna to taka przemina w wyniku ktorej powstaje nowa substancja o innych wlasciwosciach NP. spalanie magnezu, spalanie siarki

substaraty- substancje wziete do reakcji i ulegajace reakcji chemicznej

produkty- substancje powstajace w wyniku reakcji chemicznej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:55:10+01:00
Reakcja chemiczna - przemiana, w której wyniku powstaje nowa substancja o innych właściwościach.

Zjawisko fizyczne- przemiana, w której wyniku nie powstaje żadna nowa substancja.

Substraty- to substancje, które wzieliśmy do reakcji
Produkty- substancje, które powstały w wyniku reakcji

Źródła:
Podręcznik dla gimnazjum Chemia Nowej Ery stare wydanie
2009-11-15T14:04:24+01:00
Reakcja chemiczna to jest przemiana, w jej wyniku powstaje nowa substancja o innych właściwościach.

Zjawisko fizyczne to jest przemiana, w jej wyniku nie powstaje nowa substancja.

Substraty są to substancje, które wzieliśmy do reakcji
Produkty są to substancje powstałe w wyniku reakcji