Odpowiedzi

2009-11-15T13:56:22+01:00
Moim zdaniem mądrość, którą przekazują nam rodzice zostaje u nas na zawsze, a dobra materialne możemy stracić, poza tym wzory zachowań przekazywane nam pokazują nam jak mamy postępować, by było dobrze i to jest bardzo ważne... i jeszcze u czucia i system wartości nawiązują do jednego, bo jak człowiek będzie w życiu kierował się sercem to dużo zyska...;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:58:26+01:00
Np.-przedmioty materialne raz są raz ich nie ma,
-uczucia budują kontakty międzyludzkie, pieniądze je utrudniają,
-nie zbudujemy prawdziwych uczuć, przedmiotami materialnymi,
-to związki międzyludzkie dają prawdziwe szczęście w życiu,
-media pokazują źe to najczęściej ludzie bogaci bądź nieszczęśliwi popełniają przestępstwa co oznacza że posiadanie dobrych manier minimalizuje czynienia zła...
1 1 1
2009-11-15T13:58:41+01:00
Wzory przekazane od rodziców są przez nas kultywowane, więc yo nie od nas zależy to czy rozwijamy w sobie materializm. Jeśli od małego byliśmy przyzwyczajeni, że dostajemy to czego tylko dusza zapragnie to nadal będziemy tego oczekiwać. Gdy któregoś dnia zabraknie rodziców, którzy zawsze nam pomagali nie poradzimy sobie w życiu. Mówiąc o wartościach mówiemy o trwałej raczej niezmiennej rzeczy. To czego nauczymy się w domu wyniesiemy do ludzi. Dlatego wydaje mi się, że powinniśmy dbać o nasze tradycyjne zachowanie wyniesione z domu, i zawsze powinniśmy być sobą.
1 5 1