Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:04:28+01:00
Załączam pliki

Nie mieszcza się wszystkie zalaczniki.
Sprobuje ci wyslac na prywatna wiadomosc a jak nie to podasz e-mail na pm to ci wysle
6 1 6
2009-11-15T14:31:33+01:00
Gdy śliczna Panna
c d e f f g h a g g f c d e f f g h a g g f a g a f g e g f e d c g f g f h a c^2 h a g f
Jezus Malusieńki
c^2 h a g a h e c^2 h a g a h e d e f f e f g g a g f e d e d e f f e f g g ag f e d e d e f f e f g g a g f e d c
Cicha Noc
g a g e g a g e d^2 d^2 h h c^2 c^2 g a a c^2 h a g a g e e a a c^2 h a g a g e e d^2 d^2 f d^2 h c^2 e c^2 g e g f d c
Wśród nocnej ciszy
g a f g d h h c^2 a h g h g h c^2 a f d g h g h c^2 a f d g g a a g
Pójdżmy wszyscy do stajenki
d e d e d g h g d e d e d g h g c^2 h a a h a g g f f e f g a h h c^2 h a a h a g g f f e f g g g g
5 3 5
2009-11-15T18:33:57+01:00
Gdy śliczna Panna
c d e f f g h a g g f c d e f f g h a g g f a g a f g e g f e d c g f g f h a c^2 h a g f
Cicha Noc
g a g e g a g e d^2 d^2 h h c^2 c^2 g a a c^2 h a g a g e e a a c^2 h a g a g e e d^2 d^2 f d^2 h c^2 e c^2 g e g f d c
Wśród nocnej ciszy
g a f g d h h c^2 a h g h g h c^2 a f d g h g h c^2 a f d g g a a g
Pójdżmy wszyscy do stajenki
d e d e d g h g d e d e d g h g c^2 h a a h a g g f f e f g a h h c^2 h a a h a g g f f e f g g g g
Jezus Malusieńki
c^2 h a g a h e c^2 h a g a h e d e f f e f g g a g f e d e d e f f e f g g ag f e d e d e f f e f g g a g f e d c
5 3 5