Odpowiedzi

2009-11-15T14:08:24+01:00
2009-11-15T14:09:11+01:00
Powinniśmy akceptować każdą religię. Mimo że się z nią nie zgadzamy, uważamy za śmieszną itp. Wszyscy jesteśmy swoimi bliźnimi i nie powinniśmy sie krzywdzić, a żyć w przyjaźni.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:10:17+01:00
Zazwyczaj ludzie traktują wyznawców innych religii w sposób dyskryminujący, a przecież wiara którą wyznajemy mówi nam, że powinniśmy szanować każdego bliźniego. Nasze dążenie do zbliżenia się do Boga nie powinno opierać się jedynie na wychwalaniu go. Bowiem tylko modlitwa bez dobrych uczynków nic nam nie da dlatego może warto by się zastanowić co powinniśmy zrobić aby prawdziwie wierzyć.
1 5 1