BŁAGAM ZRÓBCIE MI TO NA MICROSOFT EXCEL BO MI COŚ SIĘ NIE CHCE WŁĄCZYĆ I WRZUĆCIE MI TO W ZAŁĄCZNIK (JAKBY KTOŚ NIE WIEDZIAŁ) NAWET CHYBA SPORO PUNKTÓW DAŁAM CO NIE?
I PROSZĘ O JAK NAJLEPSZE ZROBIENIE TYCH ZADAŃ I JAK NAJSZYBSZE Z GÓRY DZIĘKUJĘ :) POWODZENIA :)

OTO ZADANIA:

------------------------------------------------------------------------------

4. Zadanie
porównano prędkości osiągane przez różne przedmioty:
maratończyka,który dystans 42km przebiegł w 2 godziny i 15 minut .Asi która drogę do miasteczka -6km pokonała w pół godziny.Piotra który przejechał na łyżwach 3,5 km w czasie 12 minut, samolotu odrzutowego, który 356 km pokonała w czasie 55 minut. proszę dokonać porównania prędkości na wykresie słupkowym.

------------------------------------------------------------------------------

6.Zadanie
Czterech uczniów zebrało razem swoje oszczędności .Razem mieli 124 zł.
Tomek do wspólnej kasy dał 18 zł. Janek 32 zł Jacek dał dwa razy tyle co Tomek, a resztę dała Marta .
Oblicz ile dała Marta, a ile Jacek .
Utwórz wykres przedstawiający udziały poszczególnych uczniów we wspólnej kasie.

------------------------------------------------------------------------------

7.Zadanie
Przedstaw na wykresie wzrost poszczególnych uczniów.
Janek 185cm
Bartek 194cm
Tomek 152cm
Asia 167cm

2

Odpowiedzi

2009-11-15T14:18:52+01:00
Zrobiłem zadanie 6 i 7 a 4 to nie mam pojęcia...
za mało precyzyjna jest treść ;/
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:25:00+01:00