Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:14:35+01:00
- anomalia pogodowe( susze powodzie huragany) - utrata plonów, zniszczenia materialne
- atrakcyjne położenie i dogodne warunki klimatyczne (duża ilość dni słonecznych, nad morzem/oceanem, upały) - rozwój turystyki, możliwość przyciągnięcia sponsorów
- żyzne gleby - rozwój rolnictwa
6 4 6
2009-11-15T14:26:36+01:00
Deszcz nawadnia
ziemia pozwala rosnąć roślinności
opadania liści one dostarczają glukozę i w ten sposób dodają ziemi dodatkowy składnik

chyba dobrze mam nadzieję że pomogłam :)
4 2 4