Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:25:10+01:00
Iloczyn pierwiastków równania (x-4)(x+2)(x²+25)=0 jest równy :
(x-4)(x+2)(x²+25)=0
x=4 v x=-2 v x²=-25→brak pierw
4*(-2)=-8

cos tu nie tak

chyba ze mialo byc
Iloczyn pierwiastków równania (x-4)(x+2)(x²-25)=0 jest równy :
(x-4)(x+2)(x²-25)=0
x=4 v x=-2 v x²=25→x=5 vx=-5
4*(-2)*5*(-5)=200

sprawdź treść
2 1 2
2009-11-15T14:39:35+01:00
X=4 v x=-2 v x²=-25
x=5
wszystko pomnożyć
2 1 2