Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:24:42+01:00
A. -5⅔ *-⁸/₂₃=¹³⁶/₆₉=2⁵/⁶⁹
b.0
c.-1.6
d.40
e.-4
f.-0,4
g.¹⁰/₃*-²⁰/₉=-²⁰⁰/₂₇=-7¹¹/₂₀₀
h.-¹⁶/₃*-¹¹/₈=¹⁷⁶/₃₂=5½
i.-⁷/₂*-²/₇=¹⁴/₁₄=1
2009-11-15T14:27:07+01:00
A)2
b)0
c)-1³/₅
d)40
e)-3⁵/₉
f)-2,5
g)-1,5
h)7¹/₃
i)0

W niektórych nie byłam pewna liczb więc możliwe że jest coś źle. Nie wyraźnie są napisane te obliczenia
=)
2009-11-15T14:29:14+01:00
A.(-5⅔):(-2⅚)=(-12/2):(-17/6)=(-12/2)*(-6/17)=36/17
b.0:(-1½)=0
c.(-0,8):0,5= (-8/10):(5/10)=(-8/10)*(10/5)=-8/5
d.(-1,2):(-0,03)=(-12/10)*(-100/3)=40
e.3,6:(-0,9)=36/10*(-10/9)=-4
f.(-1):2½=(-1)*2/5=-2/5
g.3⅓:(-2²/₉)=7/2*(-2/20)=-7/20
h.(-5⅓):(-⁸/₁₁)=(-2/10)*(-11/8)=11/40
i.(-⁷/₂):(-3,5)=(-⁷/₂)*(-10/35)=1