Odpowiedzi

2009-11-15T14:23:37+01:00
Zaufanie okazuję Bogu porzez szczerą rozmowę(modlitwę)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:25:34+01:00
Zaufanie wobec Boga ukazujemy przede wszystkim nie dając się namówić do grzechu. Wierzymy że modląc się i pomagając innym zjednujemy sobie jego opiekę nad nami dlatego wszystkie problemy omijają nas szerokim łukiem.

Swą wolność realizujemy tym, że sami podejmujemy decyzje. Bóg nie narzuca nam swojego zdania, daje nam wolną wolę i to od nas zależy jak postąpimy